вівторок, 8 квітня 2014 р.



Модуль 11

      Підготувала та продемонструвала Портфоліо. Провела оцінювання тренінгу за основним курсом Intel «Навчання для майбутнього» Отримала сертифікат.

      Сьогодні було внесено останні виправлення до роботи. Перевірив наявність всіх документів та націлився на захист свого проекту.
      За допомогою цього модуля я помітив свою роль в навчанні учнів за методом проектів.
Загалом після вивчення курсу я вважаю, що для моїх майбутніх учнів буде важливим вміти створювати сайти, презентації та публікації. Велику кількість корисних знань і гарних емоцій  подарував мені цей проект. Вважаю, що кожен вчитель має його пройти.


Модуль 10

     Обговорила те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; Створила презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; Обговорила, чому навчилися учні; Створила план впровадження теми; Створила документ для фасилітації;Визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; Знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Модуль 9

    Допомогти моїм учням стати самоспрямованими я зможу використовуючи документи фасилітації (інструкції, контрольні списки тощо). Використовуючи документи для визначення навчальних потреб я зможу оцінити що цікаво моїм учням. Диференціація у навчанні допоможе задовільнити потреби учнів (обдарованих та тих, хто має проблеми у навчанні).


Модуль 8

     Система оцінювання допоможе мені, під час реалізації проекту, тим що кожен учень матиме змогу оцінити свої надбання (знання, навички), також мої учні матимуть конкретні форми оцінювання майбутніх продуктів проекту, що дозволить їм вмевніше створювати презентації, публікації, будь-що. Для мене було не зрозуміло як оцінити творчість, але цей модуль дав мені відповідь. Сьогодні, як ніколи, важливим є реалізація людини. Гадаю система оцінювання сприятиме самооцінки кожного мого учня, та навчить їх скореговувати свою діяльність (працювати над собою, як особистістю). Вміти оцінити товарища складо, оцінити себе - ще складніше. Система оцінювання дасть мені можливість білшь чітко спланувати як дії учнів, так і той результат який отримаємо наприкінці.     Гадаю буду залучати учнів до створення форм оцінювання кінцевого продукту, обговорюватимемо критерії оцінки роботи в групі тощо.           Створені власноруч контрольні списки (оба відредагогвані вже існуючі) щодо блогу, презентації тощо, вони намагатимуться щоб їх робота відповідала цим критеріям. Під кінець трохи втомився.

Модуль 7

    Дійсно створення учнівської роботи домомагло оцінити наскільки складно виконати поставлене завдання, але виконання є приємним процесом. Зміна ролей корисна тим, що сам вчитель оцінює і час виконнання, і складність питань, і рівень володіння та викоритання ІКТ. Сворюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнута мета, чи чітко поставлнені цілі. Ранкова вправа (повернення у дитинство, дійсно допомагло). У процесі виконання робіт, гадаю, учні скоріш за все поглибляться у тему більше ніж я намагався їхх зорієнтувати, бо цей процес захоплює (процес дослідження, аналізу, а найголовніше висловлення своєї думки.) Безумовно досягти навчальних цілей допоможе вчитель (автор проекту). Яким чино: чітко ставити завдання учням, допомогти спланувати діяльність реалізації проекту (створення продукту), групові консультації та обговорення. Думаю це допоможе мені у реалізації навчальних проектів.


Модуль 6


      Я вважаю, що на сьогодні, спілкування є важливим!!! Спілкування між учнями буду використовувати завдяки блогу (можливо візьму до уваги й соціальні мережі). Безпечна робота в Інтернеті це справді важливо (з позиції й вчителя, а особливо батьків, без них в цьому випадку не обійтись). Гадаю, що дітям слід навести конкретні факти  та цифри тих наслідків, як є у разі необдуманої роботи (спілкування) в Інтернеті.  Корисним посиланням є сайт Он-ляндії (можливі тренінги). Використовувати сервіси Інтернету для спілкування ТРЕБА!!! Сучасна людина без цього не може повноцінно існувати. Діти вдало використовують Інтернет для спілкування (навички 21 ст) -задача вчителя їх навички використати для навчання!
Я за безпечний Інтернет!!!

Модуль 5

   Цей модуль допоміг мені зрозуміти як Інтернет-ресурси можуть збагатити процес навчання дітей.  Інтернет-ресурси виступають потужним помічником у дослідженнях, існує можливість використання різноманітних зображень, звукозаписів, енциклопедій, довідкових бібліотек, створення власних блогів, сайтів, передачі інформації за допомогою електронною поштою, спілкування за допомогою скайпу з усіма куточками планети.

Модуль 4

    В цьому модулі ми обговорювали різні стратегії та засоби оцінювання; створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів; навчилися робити онлайн-опитування для батьків, учнів тощо; створили власний приклад учительської презентації. 

Модуля 3

   Цей модуль допоміг мені з'ясувати як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме: основних, ключових, тематичних та змістових запитань. Дослідницькі проекти допоможуть моїм учням розвинути такі навички 21 століття, як вміння працювати з інформацією, медіа; комунікативні навички та навички співробітництва; критичне мислення та вміння вирішувати проблеми.


Модуль 2

   Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме, оцінити, наскільки матеріал, викладений у цьому модулі, може допомогти мені  спланувати та створити навчальний проект.

Складаючи план свого проекту обміркувала наступні запитання:

- Які проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття?

- Як я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу?


Модуль 1
    Перший день занять допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
- оцінити, наскільки матеріал, викладений у цьому модулі, може допомогти мені дати відповіді на тематичні запитання модуля:
а) як при навчанні поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати їх після нього?
б)як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?
в)як чіткі і конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
г)як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?